Härlig respons

Wow, vilken positiv respons! ... och det bara två dagar efter att jag bestämde mig för att skapa detta projekt. Tack ALLA som hitintills visat intresse att delta i mitt strump projekt! Det glädjer mig och jag är så tacksam.

Sprid gärna ordet vidare, denna bloggsida kommer bli det forum där jag kommer att skriva och berätta vad som händer.

Karin




This entry was posted on onsdag 22 december 2010. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Härlig respons”

  1. Hej Karin!

    Kul att du har fått sån respons. Berätta mer om projektet, jag skickar en notis till vännerna på Facan.

    Kram
    Jimmy

    SvaraRadera
  2. Toppen-projekt Karin. Vi har haft mellan 5 o 10 minus här en längre tid och jag förstår att det kan vara minst lika kallt i Kabul. Det övergår min förmåga att sätta mig in i en situation där jag skulle vistas ute i flera timmar utan annat än sandaler på fötterna. Men jag antar att det är mycket som du ser som inte ens är tänkbart för mig. Ta hand om dig och välkommen tillbaka sen. Kramar rosenhillarna

    SvaraRadera